Laman Pendidikan Lepasan SPM-KPJ University College dan Online Business
   Utama      PAUTAN MAKLUMAT      Firmax
 

 

Firmax3 adalah krim penegang kulit yang sempurna, Krim FIRMAX-3 ialah formulasi berkesan untuk kecantikan lelaki & wanita. Kesan ketara mengurangkan kedutan, menghaluskan tekstur kulit dan mengurangkan kedutan, menghaluskan tekstur kulit dan mengurangkan liang-liang pada kulit, Diakui sebagai krim penegang semulajadi yang terbaik. Firmax3 -bintang baru dalam bio-perubatan yang lebih efektif dan berkesan


sebagai krim penegang kulit yang sempurna, Krim FIRMAX-3 ialah formulasi  berkesan untuk kecantikan lelaki & wanita. Kesan ketara mengurangkan  kedutan, menghaluskan  tekstur kulit  dan  mengurangkan  kedutan, menghaluskan  tekstur kulit dan mengurangkan liang-liang  pada kulit, Diakui  sebagai  krim  penegang  semulajadi yang  terbaik.  Firmax3 - bintang  baru  dalam  bio-perubatan  yang  lebih  efektif  dan berkesan 
 
 

KELEBIHAN FIRMAX3

Menegang dan menaikkan payudara

Mengurangkan bawah lengan yang kendur.

Menegangkan perut, membentuk pinggang.

Mengurangkan kedut

Membentuk peha dan punggung yang cantik

KESAN SEGERA FIRMAX3

RINGKASNYA FIRMAX3, yang TERBAIK semua dalam satu.PELBAGAI KEGUNAAN hanya SAPU DI NADI TANGAN sahaja,tidak perlu meningalkan alat kecantikan yang sedia ada, menjadikan anda cantik diluar dan didlm serta memukau sesiapa yg melihat .

Kesan segera Firmax3:

1.   Berlaku penegangan kulit pada seluruh   

      badan.
2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.
3.   Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.
4.   Mengurangkan saiz pori pori dan garis  

      halus.
5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
6.   Menghilangkan kesakitan
7.   Mengurangkan sakit kepala.
8.   Menegangkan Payudara.
9.   Mengurangkan eyebag.
10. Badan lebih bertenaga
11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
12. Mengurangkan senggugut


Kesan 1-3 Hari penggunaan Firmax3:

1. Pada orang yang tinggi kandungan kolesterol, Kulit dan najis jadi berminyak akibat pembuangan kolesterol melalui kulit dan najis masa permulaan guna.
2. Pakaian terasa lebih longgar.
3. Payudara kembali berisi dan makin tegang
4. Kulit makin gebu dan tegang

5. Kedutan pada kulit menghilang  



 



UNTUK WANITA:-

  • Mengimbangi hormon badan
  • Menegang dan menaikan payu dara
  • Mencerah dan mengebukan wajah
  • Menaikkan seri wajah
  • Menghilangkan jeragat
  • Mengurangkan dagu dua
  • Mengurangkan bawah lengan yang kendur
  • Menegangkan perut dan membentuk pingang
  • Menghilangkan simptom monopouse
  • Mengurangkan sakit sengugut
  • mengurangkan kedut wajah
  • Mengurangkan stres dan sakit kepala
  • Mengawal hormon thyroxin
  • Membentuk pungung dan peha yang cantik
  • Menghilangkan sakit gigi
  • Mengetatkan faraj
  • Membantu masaalah resdung
  • Meningkatkan selera sex

UNTUK LELAKI:-

  • Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat.
  • Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu.
  • Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis
  • Meningkat nafsu seks.
  • Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan



PANDUAN MENGGUNAKAN FIRMAX3



 
 

                           


TESTIMONI RESDUNG 

 

RESDUNG !!! (sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid, maxillary dan sphenoif.

PUNCA
Alahan.
Iaitu terlalu sensitif terhadap jenis makanan tertentu, habuk, parasit (demodex) dan kutu.

Apabila anda mengalami alahan, daging yang bertindak sebagai penapis udara di dalam hidung akan membengkak dan hidung rasa tersumbat.

Jika udara tu tak dapat keluar, ia pastinya akan terkumpul di dalam tu. Kesannya, kulat akan tumbuh dan kawasan dalam hidung menjadi semakin membengkak.
Ini terjadi pada saya.


Anda yang pernah mengalaminya seperti saya pasti tahu tahap kesakitannya. Lebih parah lagi, resdung ni boleh merebak ke bahagian mata. (Gatal mata dan kelabu) spt saya. Awas ini boleh menjadikan anda boleh hilang deria penglihatan dan ia juga boleh menjangkiti otak Tapi, resdung ni tidak berjangkit kepada orang lain atau diwarisi oleh keturunannya.

PENTING:

FIRMAX-3 Membantu melancarkan peredaran darah di wajah, membantu mengurangkan alahan. Bahan aktifnya bertindak sebagai pencegah jangkitan dan anti fungus.

Rawatan:

Sapu sedikit firmax-3 dititik akupuncture di sebelah hidung, buat sedikit urutan dgn kaedah memusing.

Dalam beberapa minit anda akan rasa perubahannya,

RAWATAN JERAWAT

Jerawat adalah suatu keadaan di mana pori-pori kulit tersumbat sehingga menimbulkan kantung nanah yang meradang.[1] Jerawat adalah penyakit kulit yang cukup besar jumlah penderitanya.[2] Kligmann, seorang peneliti masalah jerawat ternama di dunia berpendapat,"Tak ada satu orang pun di dunia yang melewati masa hidupnya tanpa sebuah jerawat di kulitnya."[2] Kemungkinan penyebabnya adalah perubahan hormonal yang merangsang kelenjar minyak di kulit.[1] Perubahan hormonal lainnya yang dapat menjadi pemicu timbulnya jerawat adalah masa menstruasikehamilan, pemakaian pil KB, dan stres.

Jenis Jerawat

Komedo

Komedo sebenarnya adalah liang-liang yang tersumbat, boleh terbuka atau tertutup. Komedo yang terbuka (blackhead), kelihatan seperti liang-liang yang membesar dan menghitam. Komedo yang tertutup (whitehead) mempunyai kulit yang tumbuh di atas liang-liang yang tersumbat sehingga kelihatan seperti unjuran putih kecil. Jerawat jenis komedo ini disebabkan oleh sel-sel kulit mati dan rembesan kelenjar minyak yang berlebihan pada kulit.

Jerawat biasa

Jenis jerawat ini mudah dikenal, tonjolan kecil berwarna pink atau kemerahan. Terjadi kerana liang-liang yang tersumbat dijangkiti oleh bakteria jenis propionibacterium acne. Bakteria ini biasanya hidup di saluran kelenjar minyak yang tersumbat, yaitu di daerah tempat beradanya asid lemak pada kantung kelenjar sebaceous yang tersembunyi di dalam liang-liang kulit. Diberi nama propionibacterium kerana mampu menghasilkan asid propionik (Propionic acid). Bakteria ini merupakan jenis anaerobik sehingga dapat hidup tanpa butuh oksigen, dan mempunyai ciri-ciri aerotolerant yang menimbulkan iritasi pada kawasan sekitarnya. Bakteria yang menjangkiti dapat dari tuala kecil, berus make up, jari tangan, juga telefon. Stres, hormon dan udara yang lembap, dapat memperbesar kemungkinan terbentuknya jerawat.

Jerawat batu (Cystic acne)

Cystic acne adalah jerawat yang besar-besar, dengan keradangan hebat, berkumpul diseluruh muka. Pesakit cystic acne biasanya juga mempunyai keluarga dekat yang menderita jerawat jenis ini. Secara genetik penderitanya mempunyai:

Kelenjar minyak yang aktif yang membanjiri pori-pori dengan kelenjar minyak,Pertumbuhan sel-sel kulit yang tidak normal yang tidak boleh tumbuh semula secepat kulit normal Mempunyai tindak balas yang berlebihan terhadap keradangan sehingga meninggalkan bekas di kulit

 

CARA MENGGUNAKAN:


PAGI - Setelah Mandi / Sebelum Mandi

MALAM - Sebelum Tidur

TIDAK disyorkan untuk IBU MENGANDUNG trimester KETIGA dan ibu yang sedang menyusukan bayi

Pemakaian Utama di Nadi Tangan dan NADI Leher

Minum air putih 3-4 liter (sebelum dan sesudah terapi minum air putih 1 cawan)

Bahagian Yang Wajib

1.       Sapukan dibahagian nadi tangan kiri dan kanan dengan berjalan berlawanan arah jarum  jam.

2.       Sapukan dibahagian nadi  leher dari bawah keatas

Bahagian lainBergantung bahagian mana yang bermasalah


PERNIAGAAN FIRMAX3

INI ADALAH PERNIAGAAN SAMBILAN SAMBIL TOLONG ORANG. SAYA GUNA SENDIRI SATU KELUARGA.

OLEH KERANA IA BERKESAN UNTUK MELEGAKAN GASTRIK DAN SAKIT BETIS DAN TAPAK KAKI SAYA SERTA MELEGAKAN MASALAH RESDUNG SAYA YANG TERUK, MAKA SAYA GUNAKAN BERTERUSAN.

IA BERKESAN UNTUK MENGUBAT KENCING MANIS DAN SAKIT BELAKANG ISTERI SAYA. SAMBIL ITU SAYA MENJUAL BAGI SESIAPA YANG INGIN MEMBELI KERANA SAYA DIMAKLUMKAN OLEH RAMAI KAWAN YANG SUSAH NAK DAPAT KRIM INI. SAYA MUDAH MENDAPATKANNYA TERUS DARI KILANG, JADI SAYA BANTU JER SIAPA YANG MEMERLUKAN.

 

Jom Bisnes Firmax3 – Langkah Permulaan

Salam Sejahtera Bakal Usahawan Sekalian,

Terima kasih kerana sudi klik dan membaca pelawaan dan penerangan penting untuk menjadi Usahawan Firmax3..

Saya namakan program ini sebagai Usahawan kerana sudah ramai yang berjaya menjadi jutawan atau menambah pendapatan melalui Program Pemasaran Jangka Panjang RF3World ini yang diperkenalakan oleh RF3World Sdn Bhd ini.


Langkah Permulaan

Langkah pertama samada untuk menjadi Pengguna atau Usahawan adalah MEMILIH PAKEJ yang sesuai dengan bajet anda.

Pakej Pengguna: Iaitu Pakej Emerald, iaitu pakej yang paling rendah modalnya iaitu RM 330.00sahaja. Dengan Pakej ini anda akan mendapat 1 set atau 2 kotak samada gabungan

1 kotak Firmax3 + 1 kotak Firmax3

atau 1 kotak Soulmax3

atau 1 kotak O2Max3

Ini dipanggil 1 set.

Dengan membeli 1 set ini, anda layak didaftarkan sebagai AHLI.

Kenapa RM330.00?- Ini kerana harga sekotak adalah RM 170.00, 2 kotak = RM 330 (diskaun RM10)


Kenapa Perlu Jadi Ahli?


Ini adalah kerana Belian Pertama anda adalah pada harga pengguna RM170/kotak. Apabila anda sudah menjadi ahli dengan membayar RM330.00 pada belian pertama tadi, BELIAN KEDUA dan seterusnya, anda layak membeli dengan harga RM 125.00 sekotak atau 1 set RM 250.00.

Oleh itu anda sudah UNTUNG 

RM 330.00 - RM 250.00 = 80.00

Jika anda menjual kepada orang lain yang BUKAN AHLI maka anda akan untung RM 45.00 sekotak.

Selain dari guna sendiri dengan harga lebih murah, apa anda boleh dapat dengan Pakej Emerald?

Oleh itu Pakej Emerald juga BOLEH MENAMBAH PENDAPATAN ANDA.


1.      Untung Runcit. Apabila anda membeli dengan harga Ahli dan menjual semula anda mendapat untung runcit.

2.     Bonus Pengenalan - Anda tentu mempunyai kawan atau kawan-kawan atau terjumpa kawan atau terjumpa orang yang memerlukan krim ini untuk kegunaan mereka kerana anda tahu kebaikannya yang anda guna sendiri. Selamba anda perkenalkan kepada mereka dan mereka ingin membeli (runcit RM 170.00. Jual je, anda dapat untung. Anda perkenalkan mereka dan mereka menjadi AHLI, maka anda akan mendapat BONUS PENGENALAN sebanyak RM 40.00 bagi setiap orang yang anda perkenalkan.

Maka, anda daftarkan dibawah anda (anda akan diberi penerangan utk langkah ini, jgn risau). 

Lama kelamaan selepas itu anda terjumpa atau mencari lagi (no stress, no provoke, no time limit), dan ada orang ingin membeli, mengguna atau menjadi ahli. Maka daftarkan lagi. Seorang lagi akan berada di bawah anda. Maka anda akan mendapat RM 40.00 lagi BONUS PENGENALAN.

**Ingat: Belian Pertama adalah harga penuh RM 330.00/1 set.

Sekarang anda sudah berada seperti Rajah ini.



 Bonus Pasangan 
ini akan dibayar sehingga ke Level 12 dan pendapatan anda boleh mencecah 
tahap maksima SEHARI RM 480.00.

INI BERMAKNA POTENSI PENDAPATAN ANDA SEBULAN 

ADALAH RM 14,400.00.

Ini adalah Pengguna yang bijak kerana dia mengguna dan 

MENJANA PENDAPATAN HARIAN DAN BULANANNYA


3. Team Bonus dibayar dan seterusnya....

Kumpul lah bertahun-tahun. Namun anda perlu jelas di sini. 

Pakej Emeral ini di BAYAR SEHINGGA KE LEVEL 12 SAHAJA.

Pakej Anda tidak boleh di UPGRADE.


Oleh itu jika anda berhasrat untuk berada ditahap ini 

sebagai pendapatan sampingan, ia berbaloi untuk anda.

Jika anda berhasrat untuk 

MEMBINA PENDAPATAN SEBAGAI USAHAWAN 

anda perlu memilih samda

PAKEJ GOLD (RM 990.00) atau 

DIAMOND (RM 2310.00)

.

UNTUK MENJADI AHLI

SILA MESEJ 

NAMA ANDA, ALAMAT DAN PERTANYAAN ANDA KE 0129026198

JIKA INGIN MENJADI AHLI UNTUK MEMBELI SETERUSNYA DENGAN HARGA AHLI  TAIPKAN MAKLUMAT DI BAWAH DAN WHATAPPS SAYA 0129026198 ORDER MESTI 2 KOTAK RM 330.00


BELIAN SETERUSNYA SETELAH MENJADI AHLI IALAH RM 250.00 SAHAJA



JIKA INGIN MEMBELI SATU ATAU 2 KOTAK (1 KOTAK= RM 170 / 2 KOTAK RM 330.00)

SILA BACA MAKLUMAT DI BAWAH



 



MAKLUMAT MENGENAI RAMUAN FIRMAX3

 
 
 











 
 
 
 
 

 
6 Langkah Permohonan 
KPJUC
 
 
Dapatkan Maklumat
Mengenai KPJUC
 
 
 
ANDA PELAWAT KE
 

 
PELAWAT ONLINE
 

 

 
 
=========================
   Hakcipta (c) Koleksiminda.com
Kami tidak bertanggungjawab di atas sebarang kerosakan dan 
kos yang ditanggung oleh pengguna laman ini. 
Kami mementingkan Privasi Data pemohon.