Putih Gebu

FirMax3 adalah merupakan satu-satunya produk utama yang dikeluarkan oleh RF3 WORLD yang telah banyak memberi impak yang besar kepada pengguna dengan kesan yang amat menakjubkan.

FirMax 3 adalah produk krim yang menerajui dan pertama di Malaysia menggunakan kaedah terapi hormon dari bahan tumbuhan semulajadi dari pelbagai negara dan diproses menggunakan teknologi Nano untuk menegangkan kulit dengan menstabilkan hormon manusia.

FIRMAX-3 sebagai penstabil  hormon yang sempurna, Krim FIRMAX-3 ialah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik. Bintang baru dalam bio-perubatan yang lebih efektif dan berkesan.  

Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah jangkitan, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolism, antioksida dan merehatkan otot.TEKNOLOGI NANO Menyerap dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja. Bertindak sebagai anti penuaan, menggebu, mencerah, serta menaikkan seri wajah

Firmax-3 mengunakan bahan-bahan extract seperti kigelia africana,apple stem yang terbukti nyata berkesan yang tidak membawa kesan sampingan. Lihat lah faktor2 kebaikan yang terdapat pada krim Firmax-3 :

KELEBIHAN KRIM FIRMAX3

UNTUK WANITA:-
1. Mengimbangi hormon badan
2. Menegang dan menaikan payu dara
3. Mencerah dan mengebukan wajah
4. Menaikkan seri wajah
5. Menghilangkan jeragat
6. Mengurangkan dagu dua
7. Mengurangkan bawah lengan yang kendur
8. Menegangkan perut dan membentuk pingang
9. Menghilangkan simptom monopouse
10. Mengurangkan sakit sengugut
11. Mengurangkan kedut wajah
12. Mengurangkan stres dan sakit kepala
13. Mengawal hormon thyroxin
14. Membentuk pungung dan peha yang cantik
15. Menghilangkan sakit gigi
16. Mengetatkan faraj
17. Membantu masaalah resdung
18. Meningkatkan selera seks

UNTUK LELAKI:-
1. Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat.
2. Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu.
3. Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis
4. Meningkat nafsu seks.
5. Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan

RINGKASNYA FIRMAX3, yang TERBAIK semua dalam satu PELBAGAI KEGUNAAN hanya SAPU DI NADI TANGAN sahaja,tidak perlu meningalkan alat kecantikan yang sedia ada, menjadikan anda cantik diluar dan didlm serta memukau sesiapa yg melihat .

Mencuba Firmax3 Untuk Kecantikan

Salam sejahtera,

“Jika tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya”

Pepatah orang orang tua ini ada ketikanya benar jika diteliti. Bermaksud, jika kita tidak berusaha bersungguh-sungguh mencari jalan penyelesaian dengan berbagai cara kita tidak akan mendapat hasilnya.

Sama jua dengan kecantikan. Saya bukan pakar kecantikan, cuma saya ingin berkongsi apa yang berlaku kepada saya.

Suatu ketika, seorang sahabat saya yang baru balik dari Cambodia kerana berniaga Firmax3, mendarat di KLIA2. Dalam whatsapps nya kepada saya, ingin berjumpa kerana sudah lama kami tidak berjumpa semenjak tamat belajar di UKM 1987.

Begitu lama. Dipendekkan cerita, saya menjemputnya dan bawa ke rumah saya yang hanya 5 km dari KLIA2. 

Sambil menghirup Teh O yang dihidangkan isteri saya, saya perkenalkan ini sahabat saya dulu masa belajar. Lama tak jumpa.

Sahabat saya pun bercerita di aberniaga Firmax3 di Cambodia, sambil meletakkan pack itu di atas meja.

Isteri saya menegur, “Ohh..ini… saya dah lama guna, dah banyak botol. cuma harganya tinggi sikit, tapi bagus. saya jaga muka saya, sendi dan kulit”. kata isteri saya.

Saya terlopong, “Ohh..patutlah.. (dlm hati saya berkata “patutlah mukanya tak mcm 54 tahun”. saya sembunyikan pujian itu.

Tapi sahabat saya itu yang memujinya… hmm tersengih.

Dan saya tak tahan bila isteri saya berkata, “You elok pakai juga sebab kulit muka you nampak kusam, tak bermaya”, nanti you beli I boleh tumpang pakai free”. 

Aduh..selepuk kena… 

Saya pun mencuba pack yang dibeli isteri, di nadi lengan, di nadi leher, sedikit ditepi hidung. dan keliling pusat kerana saya selalu kembung perut.

Wah, sebulan saja, belum habis sebotol, isteri kata, “kan dah nampak bercahaya kulit muka, tak kusam macam dulu. Ego saya lelaki, “yer ker, mcm biasa saja, tapi kembung perut saya memang dah tak ada, tak da dong dong dong lagi” (hakikatnya saya pun tahu, kulit muka dah hilang gatal, lebih cerah dan resdung makin hilang. 

Sekarang, setiap hari pakai sedikit2, lebih yakin begini.

Saya dan wife… Janji foto ni tak edit apa-apa tau…tak la hensem dan cantik gila, cuma dapat maintain kulit muka pun jadi lah kan…!!

 

FIRMAX-3 sebagai penstabil hormon yang sempurna, Krim FIRMAX-3ialah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik. Bintang baru dalam bio-perubatan yang lebih efektif dan berkesan.

Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah jangkitan, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolism, antioksida dan merehatkan otot.

  • Mengimbangi hormon badan
  • Menegang dan menaikkan Payudara
  • Menambah kadar metabolisma
  • Mengurangkan dagu dua
  • Mengurangkan bawah lengan yang kendur
  • Menegangkan perut, membentuk pinggang
  • Menghilangkan simtom menopause
  • Mengurangkan kedut
  • Mengurangkan stress dan sakit kepala
  • Mengawal hormon thyroxin
  • Menambah seri pada muka dan badan keseluruhan
  • Membentuk paha dan punggung yang cantik
  • Menghilangkan sakit gigi
  • Mengetatkan faraj
  • Membantu masalah resdung
  • Meningkatkan selera sex

Jom cuba, 

Beli pek biasa untuk guna sendiri dulu pun tak apa, jika tak berniat untuk berniaga

Firmax3 Krim Berkesan

Krim FIRMAX-3 ialah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik. Bintang baru dalam bio-perubatan yang lebih efektif dan berkesan. Menggunakan teknologi nano – supaya bahan-bahan dapat menyerap dan bertindak serta-merta dalam beberapa saat sahaja.  Krim FIRMAX-3 bertindak sebagai anti-penuaan, menggebu, mencerah serta menaikkan seri wajah. 

Sesuai digunakan bagi lelaki dan perempuan, terutama untuk mengembalikan keanjalan kulit.

KESAN SEGERA Firmax-3:

  1.   Berlaku penegangan kulit pada seluruh badan.
    2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.
    3.   Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.
    4.   Mengurangkan saiz pori-pori dan garis halus di wajah.
    5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
    6.   Menghilangkan kesakitan
    7.   Mengurangkan sakit kepala.
    8.   Menegangkan payudara.
    9.   Mengurangkan eyebag.
    10. Badan lebih bertenaga
    11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
    12. Mengurangkan senggugut


KESAN 1-3 HARI PENGGUNAAN Firmax-3:

  1. Bagi mereka yang mempunyai kandungan kolesterol yang tinggi, kulit dan najis menjadi berminyak di awal pengunaan produk (kesan daripada proses pembuangan kolesterol melalui kulit dan najis).
    2. Pakaian terasa lebih longgar.
    3. Payudara kembali berisi dan makin tegang
    4. Kulit semakin gebu dan tegang
    5. Kedutan pada kulit menghilang

Penggunaan berterusan selama 3 bulan akan kekal kesannya kerana hormon badan telah sedia aktif


KESAN PEMBAIKAN Firmax-3:

  1. Orang yg hatinya rosak atau darah kotor berkemungkinan akan keluar ruam/jerawat pada kulit kerana kesan penyucian darah dalam masa 1-7 hari permulaan tetapi akan hilang tetapi proses ini tidak akan meninggalkan parut.

    2. Bagi mereka yang mempunyai kandungan kolesterol yang tinggi, muka dan kulit jadi semakin berminyak akibat pembuangan lebihan lemak bawah kulit selama 1-3 hari di awal penggunaan.

  2. Bagi wanita, haid datang lebih awal 2-3 hari,  pendarahan lebih dari biasa masa haid pertama akibat pencucian rahim.

KEISTIMEWAAN Firmax-3

  1. Mengimbangi hormon badan
    2. Menambah seri pada muka dan badan keseluruhan

  2. Menegang dan menaikkan payudara
    4. Menambah kadar metabolisma
    5. Mengurangkan dagu dua
    6. Mengurangkan bawah lengan yang kendur
    7. Menegangkan perut, membentuk pinggang
    8. Menghilangkan tanda-tanda menopause
    9. Mengurangkan kedutan
    10.Mengurangkan stress dan sakit kepala
    11.Mengawal hormon thyroxin
    12.Membentuk paha dan punggung yang cantik
    13.Menghilangkan sakit gigi
    14.Mengetatkan faraj
    15.Membantu masalah resdung

CARA PENGGUNAAN FIRMAX-3

– Sapu dengan urutan lembut pada leher, bawah lengan (keatas), payudara (atas), Belakang pinggang, pergelangan tangan (keatas), abdomen (lawan arah jam), belakang peha (keatas).


– Sapukan mengarah ke atas pada kawasan yang dikehendaki sehingga krim menyerap.

– Untuk menaikkan seri muka, sapukan (ke atas) di bahagian leher hingga rahang.  Anda akan lihat kedutan di wajah aan hilang dalam masa 3-5 minit!!!

Berikut, antara  cara menggunakan Krim Firmax3 pada bahagian badan yang lain.